Praca tymczasowa – korzyści ze współpracy

person-apple-laptop-notebook

Praca tymczasowa to elastyczne rozwiązanie kadrowe pozwalające każdej firmie na optymalne zarządzanie personelem. Korzystanie z pracy tymczasowej umożliwia koncentrację na kluczowych zadaniach. Agencja przejmuje pełną odpowiedzialność za realizację procesu rekrutacji i zatrudniania personelu, świadcząc w tym zakresie kompleksową obsługę kadrowo – płacową.

Zatrudnienie tymczasowe to zatrudnienie pracownika na czas określony od kilku godzin do kilkunastu miesięcy w sytuacjach:

  • absencji chorobowych pracowników etatowych
  • niedoborów zatrudnienia w okresie urlopowym
  • przedłużającym się wakatem na określone stanowisko
  • obsadzenia stanowiska podlegającego częstym rotacjom
  • nagłego zamówienia z krótkim terminem realizacji
  • sezonowości produkcji i usług
  • targów, konferencji, promocji

Najczęściej oferowane stanowiska tymczasowe to:

  • Personel administracyjno – biurowy: asystentki, sekretarki, recepcjonistki, pomoc biurowa, operatorzy baz danych,
  • Personel finansowo – księgowy: księgowi, pomoc w księgowości. fakturzystki.
  • Marketing i Sprzedaż: telemarketer, pracownik działu obsługi klienta, przedstawiciel handlowy, promotorka, merchandiser,
  • Produkcja i Logistyka: pracownik linii produkcyjnej, personel pomocniczy, magazynier, operator wózka widłowego, pakowacz / konfekcjoner, osoby do załadunku i rozładunku towaru,
  • Hostessy,
  • Pracownicy do prac o charakterze sezonowym.

Osoby zatrudnione przez agencję oddelegowane są do pracy u Klienta. Pracownik podlega zasadom obowiązującym w miejscu pracy oraz wykonuje pracę w ramach obowiązującego harmonogramu. Agencja przejmuje wszystkie obowiązki związane ze zgłaszaniem do ZUS oraz naliczaniem i wypłacaniem wynagrodzeń.